TBWA\NEBOKO en de Female Cancer Foundation maken campagne waarmee je levens redt

Deze week staat ‘Miracle Life Saving Vinegar’ in de schappen bij de Albert Heijn

Dit natuurazijn redt letterlijk levens: door ‘Miracle’ te kopen, doneer je aan de Female Cancer Foundation en help je baarmoederhalskanker de wereld uit.

In ontwikkelingslanden sterft elke twee minuten een vrouw aan de gevolgen van baarmoederhalskanker. Dat maakt baarmoederhalskanker één van de dodelijkste ziektes wereldwijd.Met een simpel en goedkoop middel als natuurazijn kan de Female Cancer Foundation namelijk jaarlijks honderdduizenden vrouwen testen en zo behoeden voor deze levensbedreigende ziekte.

Erik Falke, creatieve Director TBWA\NEBOKO "Miracle is de eerste azijn in de supermarkt waarvan de vormgeving van de fles recht doet aan de inhoud.

De Female Cancer Foundation heeft een zeer effectieve methode ontwikkeld waarbij vrouwen snel kunnen worden getest en geholpen aan (een voorstadium van) baarmoederhalskanker, de enige kankersoort die uitroeibaar is.

Door de baarmoedermond aan te stippen met natuurazijn, kleuren de ‘slechte’ cellen wit en zijn ze direct zichtbaar. Vroege signalering vergroot de kans op genezing, vertelt oprichter van de Female Cancer Foundation, gynaecoloog-oncoloog Prof. Dr. Lex Peters.

 

Prof. Dr. Lex Peters: Elke 2 minuten overlijdt er een vrouw aan baarmoederhalskanker. In Nederland krijgt iedere vrouw vanaf 30 jaar elke 5 jaar een uitstrijkje, maar voor die methode zijn helaas niet overal ter wereld de middelen of praktische mogelijkheden.

Met de See & Treat-methode kunnen we de ziekte in afgelegen gebieden of sloppenwijken vroegtijdig signaleren en direct behandelen. Daarnaast kunnen we vrouwen dan ook voorlichten over de risico’s en het voorkomen van baarmoederhalskanker. Met een simpel middel als natuurazijn kunnen we vrouwen, hun partners en kinderen een hoop ellende besparen.”

miracle

De limited edition van 'Miracle Life Saving Vinegar' is alleen deze week exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. op=op!

Kijk voor meer informatie op: www.femalecancerfoundation.org of doneer direct via tikkie: https://tikkie.me/pay/FemaleCance/4g5bnd9s0r8r7in3r0bg.

Credits:

Opdrachtgever: Female Cancer Foundation
Campagne & Design: TBWA\NEBOKO
Productie: Burg Group, Dumocom, Riviera, Van Ruiten Foodpack en Printman
PR: Creative Venue

Fotografie: Carin Verbruggen – FRANK Agency 
Stylist: Lieve Gerrits – House of Orange (visagie)
Visagie: Clayton Leslie – FRANK Agency
Visagie: Bianca Fabrie – FRANK Agency
Haarstylist: Latoya Velberg-  Frank Agency

Talent via:
Maartje – Talent Kitchen
Iraida – Meerzorg talent

Website: Ijsbrand Theunissen – Prelum
Fotobestand: Coen Ruys – Peirce 
 

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Avneesh Panwar
Download this web browser and continue the working on web browser there are million people are working o this web browser <a href="https://foxdownload.org">download mozilla firefox</a>
if you are try the working on this web browser then you are download.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.