Tour-app Skoda: 20 duizend spelers

De second screen app van Skoda rond de Tour de France slaat aan bij tourkijkend Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De eerste week besteedden ruim 20.000 spelers gemiddeld één uur per etappe aan het doen van voorspellingen en beantwoorden van trivia. In totaal kwamen ruim 50.000 voorspellingen over dagwinnaars binnen, waarvan 15% correct was. Dat melden Skoda en RTL Nederland naar aanleiding van de ervaringen in de eerste week.
Met de app kunnen kunnen wielerliefhebbers tijdens Tour etappes vanaf de bank live meestrijden in een eigen klassement. De app stelt spelers in staat tijdens elke etappe voorspellingen te doen over de resulaten van sprints en beklimmingen. Daarnaast worden spelers getest op hun reactievermogen en op kennis over de Tour.

Skoda is sinds 2004 hoofdsponsor van de Tour de France. Met de app beoogt het automerk de sponsbekendheid te verhogen.
De app kwam tot stand in nauwe samenwerking tussen Skoda en RTL.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie