‘Trotse en ambitieuze mensen staan centraal in nieuwe merkstrategie Yacht’

HR-dienstverlener Yacht lanceert ‘Pushing Horizons’, een nieuwe merkstrategie en campagne.

Yacht, (onderdeel van Randstad), de HR-dienstverlener die zich richt op hoogopgeleide professionals, lanceert ‘Pushing Horizons’. Dat is volgens Yacht niet alleen een campagne, maar een heel nieuwe merkstrategie. Volgens Yvette Ruts-Wolters, directeur marketing & communicatie van Yacht, richt het merk zich op professionals met een ambitieuze en zelfbewuste aanpak. De bedoeling is dat de campagne kracht, professionaliteit en verbinding uitstraalt.

Voor Yacht is deze grootschalige campagne de eerste keer in lange tijd dat het merk zich zo nadrukkelijk en breed profileert. De groeiambities zijn naar zeggen van Ruts dan ook enorm. ‘Met deze campagne willen we professionals en organisaties nieuwsgierig maken naar Yacht, naar onze uitdagende opdrachten, oplossingen, netwerk en opleidingsprogramma’s.’ De campagne wordt uitgerold op radio in out of home en online.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie