Unilever stapt in eco-wasmiddelmerk met splendeur uit New York

De merkbelofte van The Laundress is om de vergeten kunst van kleding wassen (en je huis schoonmaken) terug te brengen.

The Laundress
Unilever

Unilever neemt The Laundress over, een milieuvriendelijk wasmiddelenmerk met – nu – 85 SKU’s in de categorieën was- en schoonmaakmiddelen. Het in New York gevestigde bedrijf werd in 2004 opgericht door Gwen Whiting en Lindsey Boyd met de missie om noodzakelijke huishoudelijke taken in een luxueuze en plezierige ervaring te veranderen.

Unilever wil met de acquisitie zijn groeiende portfolio van high end home care-producten vergroten. ‘Bovendien past de overname goed bij Unilever’s Sustainable Living Plan’.

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie