Waarom klantbeloften zo belangrijk zijn

Je kunt meer toegevoegde waarde creëren voor je klanten door middel van klantbeloften. Ontdek tijdens deze clinic hoe je dit kunt aanpakken.

Door heel expliciet te benoemen wat de klantbeloften zijn, word je toegevoegde waarde in de ogen van klanten veel tastbaarder. Dit levert voor jouw organisatie veel op. We hebben allemaal goed aanbod, maar klanten hebben dit te vaak niet door. Communiceer dus duidelijk wat de klant kan verwachten. Ontdek hoe je dit doet & waarom je dit doet tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 13 oktober
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic ontdek je waarom klantbeloften zo belangrijk zijn. Het zorgt voor vier opbrengsten, die aan bod komen in de clinic:

  1. Klanten willen je vaker kopen
  2. Klanten vinden je leuker 
  3. Klanten gaan sneller klagen (en dat is heel goed nieuws, want daarmee helpen ze jouw dienstverlening mooier te maken. De ultieme vorm van co creatie.)
  4. Medewerkers krijgen veel meer richting

Over de spreker

Anders Jansen is partner bij Flowresulting & docent bij Beeckestijn. Hij adviseert klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Vanuit zijn ervaringen voor klanten als Rabobank, Obvion en Loyalis neemt Anders je mee in onderwerpen als Customer Experience en Service Excellence. Daarnaast is Anders in 2020 uitgeroepen tot docent van het jaar binnen de vakgebieden Customer Experience, CRM & Data. 

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →