Premium

We Fashion laat zien waar het merk voor staat met kersttrui voor twee

Warmte, inclusiviteit en echt contact in een kersttrui voor twee

Modeketen We Fashion wil laten zien dat het merk staat voor ‘inclusiviteit en echt contact’ en doet dat met een kersttrui voor twee. In de kerstcommercial (bureau: JWT Amsterdam) van het modemerk zie allerlei verschillende types samen in een trui.

Allerlei types samen in een kersttrui
De hoofdrolspelers in de tv-reclame ‘Better Together’ zijn van diverse leeftijden en afkomst. De trui voor twee personen moet zorgen voor ‘een beetje warmte in het huidige tijdsgewricht waar juist de verschillen tussen mensen benadrukt worden en er vooral via social media gecommuniceerd wordt’.

In de reclame zie je allerlei hoofdpersonen: een stelletje op de bowlingbaan, twee hangjongeren op een scooter, een geniale tweeling en een oude man met zijn pop.

De camapgne zal niet al deze doelgroepen aanspreken, maar laat wel duidelijk zien dat We Fashion een merk is voor iedereen. ‘Better together’ oftewel ‘samen is beter dan alleen’ is sinds afgelopen zomer de tagline van het merk. Die slogan past bij de missie ‘design to connect’.

Internationale campagne
De campagne is gemaakt door J. Walter Thompson Amsterdam en geproduceerd door Holy Fools. Hij is tot en met het eind van dit jaar te zien op tv in Zwitserland, België en Nederland.

De trui is vanaf 27 november ook online te bestellen: een rode voor volwassenen en een blauwe voor kinderen.

Credits
Concept film: Bas Korsten, J. Walter Thompson Amsterdam
Productie film: Holy Fools
Regie: Nina Aaldering

Advertentie
premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie