De Nederlandse webcare stelt niet teleur in tijden van corona

Het meest opmerkelijke werk op sociale media, door The Best Social Media.

Zoals voor de meeste mensen is het ook voor de Nederlandse webcare zoeken hoe ze met de huidige situatie rondom het coronavirus om moeten gaan. De afgelopen weken hebben we veel mooie en sympathieke berichten voorbij zien komen. We hebben er een aantal op een rijtje gezet. 

Advertentie
advertisement

bol.com bleef vooral lekker zichzelf.

joe

Lidl pakte uit met een groots gebaar richting hun medewerkers die niet thuis kunnen blijven.

HEMA deelde hun eigen variant van de anderhalve meter.

Tele2 was benieuwd hoe het thuiswerken er aan toe ging bij andere bedrijven.

En daar werd enthousiast op gereageerd.

De Politie Den Helder deed mee met de berenactie en zette zelf ook een beertje voor de ruit.

joe
joe

Gelukkig bleef de beer op vrije voeten.

joe

Young Capital deelde een template om op de deur te plakken, als ode aan alle bezorgers.

PostNL is deze post niet ontgaan en geeft een lieve reactie.

joe

Zwitsal riep mensen op hun ervaringen te delen omtrent ‘raamvisite’, waarbij visite voor het raam komt kijken.

Hier kwamen veel mooie en ontroerende reacties op:

joe

En zo gezegd, zo gedaan. De fotografe verscheen met haar prachtplaatje via het raam op de Instagram van Zwitsal.

Netflix kwam met een geweldige reactie op iemand die even verdwaald was.

joe

Willem zag ze vliegen.

En tot slot deze tweet van Rijkswaterstaat, en de reactie van Arjan slaat toch wel alles.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Dewi Lanslots. 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie