Ziggo-medewerker wordt verrast door sympathieke Ajax-fan

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Ziggo laat vaker een sterk staaltje webcare zien, maar deze klant had een wel hele fijne ervaring met de klantenservice. Hij was zelfs zo tevreden dat hij contact opnam met de Facebookpagina van Ziggo, met een bijzonder verzoekje om zijn helper te bedanken voor het gesprek. 

 

Advertentie

1. Ids is fan van Ajax en stiekem ook van Ziggo.

Bericht Ids

2. Waar hij nog meer fan van is? Ziggo-medewerker Erwin.

Bericht 2

3. Omdat Ids zich toch schuldig voelt bedenkt hij een leuk bedankje.

Bericht 3
Logo

4. Al gauw reageert een van Erwin’s collega’s:

Reactie Ziggo

5. Ids is erg blij met de reactie.

Reactie Ids

6. En ja hoor, Ziggo regelt het.

reactie ziggo
Foto Erwin

7. Tot slot reageert Ids een laatste keer om Erwin en Ziggo nogmaals te bedanken.

Reactie Ids

Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Anisha Chintoe.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie