Zo zorgen deze merken ervoor dat je niet om ze heen kunt op sociale media

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.

Wij schrijven regelmatig over webcare of prachtige inhakers. Want die Nederlandse merken, die kunnen er wat van op social media. Dit jaar zijn er liefst acht merken genomineerd voor de felbegeerde The Best Social Award voor ‘Beste Merk’. We zetten hun mooiste content op een rijtje. Wie er wint bepaal jij door te stemmen op de website van The Best Social Awards.

Advertentie
advertisement

De Efteling heeft unieke YouTube-content.

ING komt op Instagram met verrassende feiten.

Ze hadden een fantastische vrijmarkt-livestream op Koningsdag.

ING

Ook KLM maakt kans op de titel ‘Beste Merk’ en dat is te begrijpen met posts als deze.

KLM

En laten we vooral hun ijzersterke webcare niet vergeten.

Webcare KLM
KLM webcare

Over naar de NS, want ook die zijn genomineerd mede dankzij deze verhalen van echte reizigers.

NS

En dit jaar lanceerden ze een Whatsapp-thriller.

NS2

Het WNF speelde op een slimme manier in op een trend maar drukte ons met de neus op de feiten.

Maar ze delen ook prachtige plaatjes op hun Instagram.

Ook de HEMA was lekker bezig op social media met deze inhaker op Valentijnsdag.

Hema

En we blijven even in het liefdesthema want HEMA organiseerde ook nog eens een huwelijk voor mensen die vanwege hun geaardheid in hun eigen land niet mogen trouwen.

Ook Netflix is genomineerd en dit is waarom.

Want we zijn allemaal een beetje Netflix.

Als laatste is daar de winnaar van vorig jaar: Bol.com.

bol

Naast inhaken bewijzen ze ook dat webcare helemaal hun ding is.

De nominaties voor The Best Social Awards zijn bekend. Welke Instagrammers, Youtubers, Twitteraars en overige internethelden moeten dit jaar absoluut die award winnen? Dat bepaal jij! Breng nu je stem uit. Je hebt nog tot 15 mei 18.00.

audience

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Reacties: 2

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Nietcynisch
Indrukwekkend. Wat is nederlandse reclame toch goed. En wat zijn nederlandese reclamemakers toch geniaal. Hulde, hulde, hulde voor al deze integere mensen met een hoofdletter M.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Kees
Op mijn computer komt dit alles gewoonlijk niet voorbij en ik zou niet weten wat ik er gemist aan zou kunnen hebben. 'All you niet is love' is toch flauw?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie