180 Amsterdam benoemt creative director

De met een Titanium Leeuw en Grand Prix bekroonde creatief gaat werken op Asics, DHL en Qatar Airways.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De benoeming van Adam Noel volgt op de aanstelling van als ECD&;s in het begin van het jaar. 

Adam Noel werkte in de VS onder meer bij Droga5, BBDO, JWT en Wieden+Kennedy. Dit is zijn eerste baan in Europa. 

180 Amsterdam kondigt nog meer belangrijke nieuwe benoemingen aan als onderdeel van de ambitie van Canning en Treichel om een &;world-leading&; creatief team samen te stellen.

Noel was medeverantwoordelijk voor de creatie van de  campagne voor Microsoft die in 2011 bij  bekroond werd met Titanium Leeuw en een Grand Prix; voor van Unicef en voor veelgeprezen campagnes voor Nike, Snickers en Activision.

Al Moseley, President and Chief Creative Officer, 180 Amsterdam, noemt de aanstelling van Noel een &;major coup&; voor 180 Amsterdam. &;After Dan and Dave came onboard at the start of 2015, we felt it was important to take our time in selecting the world’s most creative talents to join our team, and, as soon as we met Adam, we knew he had the exact attitude, pedigree and flair that we were looking for.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie