3MO trekt digital consultant aan

Met de benoeming van Gina ter Elst speelt consultancy 3MO in op de groeiende vraag bij adverteerders naar onafhankelijke expertise op het digitale mediavlak.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gina ter Elst begon haar carrière bij Nu.nl als redacteur. Via diverse online specialistische functies bij onder meer News-Media (bekend van Geenstijl en Dumpert), Reed Business (Elsevier), DigitasLBI en Achmea (FBTO), ontwikkelde zij gedetailleerde kennis over het organiseren en managen van digitale media-investeringen.

Yvonne Prins, partner van 3MO, licht toe: ‘We merken bij klanten bezorgdheid en onzekerheid als het gaat over de effectiviteit van hun digitale mediabestedingen. Het budgetaandeel voor digitale media blijft stijgen maar de kennis en/of de capaciteit bij veel adverteerders om een en ander goed aan te sturen blijft vaak nog achter. Dit maakt de samenwerking met Gina veelbelovend.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie