Adfo Groep lanceert exclusieve online content

Leden van Tijdschrift voor Marketing krijgen dagelijks toegang tot speciale online content, herkenbaar aan de sleutel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

We maken weer een belangrijke stap in de vernieuwing van MarketingOnline.nl en Tijdschrift voor Marketing. Bij een deel van de artikelen staat vanaf 25 april een sleutel, het symbool voor content die alleen voor abonnees van Tijdschrift voor Marketing toegankelijk is. Het gaat om het laatste nieuws, de duiding daarvan, interviews en artikelen uit de magazines. Een ander deel van de artikelen, zoals alle blogs en algemeen nieuws, blijft toegankelijk voor iedereen.

De afgelopen periode heeft het hele team van Adfo Groep hard gewerkt aan de transitie van Tijdschrift voor Marketing tot crossmediaal platform. Een kleine terugblik: in december werd de nieuwe responsive site gelanceerd, waarvan het design recent verder werd aangescherpt. De nieuwsbrief kreeg een nieuwe look in lijn met het design van de site. De nieuwsbrieven bevatten vanaf nu, naast meer generiek nieuws, ook altijd een aantal berichten die alleen voor leden toegankelijk zijn.

En dat niet alleen. Achter de schermen werken we een aangescherpte positionering en restyling van Tijdschrift voor Marketing, om ook in print nog meer het verschil te maken. In juni – tijdens Marcom – kunt u hiervan het resultaat zien.

De strategie die Adfo Groep in de markt zet is voor de Nederlandse markt uniek: one price does it all. Dit houdt in dat leden toegang krijgen tot alle content, ongeacht het mediumtype: print, online, mobiel of via de smartphone. Abonnementen op een enkel medium bieden wij dus niet aan. Willem Sijthoff, directeur Adfo Groep: ‘Wij geloven dat deze strategie de juiste is, omdat 90% van onze doelgroep aangeeft bij voorkeur alle mediatype te willen gebruiken. Zij zien juist in de optelsom van de verschillende media de ideale mix. En daarom hebben we voor deze heldere en simpele strategie gekozen.’

Afhankelijk van jouw situatie kun je op de volgende manieren toegang krijgen tot exclusieve content:

Andere veel gestelde vragen en antwoorden hebben we op een rijtje gezet op . Daar is ook het mailadres en het nummer van klantenservice te vinden.  

Susanne van Nierop –

Luuk Ros -

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie