Adfo Groep lanceert kennisbank voor marketing- en communicatieprofs

De online Intelligence Database duidt en presenteert elke dag relevante, betrouwbare en actuele vakkennis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De redactie selecteert onder andere (wetenschappelijk) onderzoek, relevante cijfers, how-to artikelen, checklists en actuele case studies. Zowel nationaal als internationaal.
De onderwerpen beslaan het gehele marketing- en communicatiegebied: van e-commerce tot contentmarketing, van merkenbeleid tot CRM en acccountability, van huisstijl tot data analytics. Maar ook vaardigheden en persoonlijke effectiviteit passeren de revue.

De Intelligence Databases zijn onderdeel van het platform waartoe ook Communicatie, Adformatie en Tijdschrift voor Marketing behoren. Elsbeth Eilander, chef Intelligence, legt het verschil uit: ‘Waar de sites van de vaktitels vooral nieuws en duiding geven, bieden de databases snel toegang tot concrete vakkennis en praktische handvatten, als input voor je dagelijks werk’.

De databases worden gebruikt door zowel beginnende als ervaren professionals, docenten en studenten. Vrijwel alle HBO-opleidingen in Nederland maken al gebruik van de databases. Omdat elk vakgebied zijn eigen unieke content heeft, is er een voor communicatieprofessionals, en een voor marketingprofs.

Mark Termeer, directeur Adfo Groep: ‘Met deze lancering verstevigt Adfo Groep haar marktleiderspositie als grootste kennisplatform voor marketing- en communicatieprofessionals in Nederland.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie