Ahold, T-Mobile en PFZW winnen goud bij Grand Prix Content Marketing

Prijzen zijn gisteravond uitgereikt in vijf categorieën en een lange reeks deelcategorieën.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Goud was er voor Ahold met Allerhande (Bureau Mediapartners, i.s.m. Room en Fabrique, categorie Business to Consumer), T-Mobile met My T-Share (Bureau ZB Communicatie, categorie Business to Employees) en Pensioen Fonds Zorg en Welzijn met &;Leren van&; (Bureau ZB Communicatie, categorie Business to Businesss).

Bij de bureaus was LVB Networks de grote winnaar met maar liefst zes prijzen, ZB won drie prijzen, net als het Belgische Het Salon, Yune en MediaPartners Group. Born05, FHV BBDO en Head Office NL sleepten twee onderscheidingen in de wacht.

Naast goud was er vier keer zilver en drie keer brons. De Student Talent Award ging dit jaar naar NS Verbindt. Het juryoordeel: "NS Verbindt" blinkt uit door een creatief gebruik van verschillende media, door een goede inleving in en toespitsing op de doelgroep, door een aansprekende uitwerking in een videoboodschap en door een uitgebreide strategische verantwoording.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. 

Het volledige overzicht met winnaars staat

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie