Aidsfonds zet liefde centraal in nieuwe positionering

Positionering is samen met N=5 ontwikkeld.

Niet dood en verderf staan centraal in de nieuwe positionering van het Aidsfonds, maar de liefde krijgt de hoofdrol. Hiermee wordt liefde in de breedste zin van het woord bedoeld. Liefde voor je partner, liefde voor je kind en ga zo maar door. Het Aidsfonds wil met de nieuwe positionering ervoor zorgen dat deze liefdes worden beschermd. Tegen aids, stigmatisering en discriminatie.

In Nederland wordt 80% van de mensen die besmet zijn met het hiv-virus behandeld. Ieder jaar overlijden er echter wereldwijd nog een miljoen mensen aan de gevolgen van aids. Van de 37 miljoen mensen met hiv krijgt maar de helft aidsremmers. Het Aidsfonds roept met deze campagne dan ook iedereen op om te helpen een einde te maken aan aids.

Credits
Klant: Aidsfonds
Campagneleider: Bert Herberigs
Hoofd involvement: Eva Matze
Bureau: N=5
Concept: Thijs Bontje en Daniel te Lindert; Neeltje Vervoort en Maureen van den Akker
Art Direction: Neeltje Vervoort
Copy: Maureen van den Akker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Judith Lavalette, Vera van Dam
RTV Producer: Christ Bloemheuvel
Interactive Producer: Barbara Leusink
Fotografie: Chris de Bode
Productiemaatschappij: The Ambassadors
Mediabureau: De Media Maatschap

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie