Merk & Strategie

Albert Heijn haalt characters van ongezonde eigen merk-producten

Elsbeth Eilander, redactie | 28 augustus 2016, 20:41

Vier kids-characters, de Rockfrogs, komen alleen op gezondere producten te staan.

Albert Heijn zet voortaan alleen nog maar characters op gezondere producten voor kinderen. Dit gebeurt in fases: de retailer verwacht dat eind 2017 alles klaar zal zijn. IMG_2761.jpg In een Haarlems park, temidden van een aantal foodtrucks, had de retailer dit weekend een tent opgezet waa...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Albert Heijn Characters groene vinkje

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs