Allsecur/Ogilvy winnen bij International Advertising Awards

Tijdens de International Advertising Awards 2011 in New York is een outdoorcampagne van autoverzekeraar Allsecur (en Ogilvy) in de prijzen gevallen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het gaat om de guerrilla-actie met als titel “Klein ongelukje?”. Bureau Ogilvy, verantwoordelijk voor de campagne, mocht in New York drie prijzen in ontvangst nemen. Boodschap van de campagne was dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar dat klanten van nul euro eigen risico hebben en zich dus geen zorgen hoeven te maken.
De Allsecur-campagne kreeg onder meer een zilveren medaille voor beste guerrilla outdoor-campagne. Ook werd Ogilvy onderscheiden met bronzen medailles voor beste gebruik van billboards en beste outdoor-campagne in de categorie automotive. Naast deze prijzen wordt de campagne ook opgenomen in de D&AD annual, de internationale 'bijbel' voor communicatie-, marketing- en reclameprofessionals.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie