Almere moet 'Green City' worden

Door een samenwerking tussen gemeente Almere, architectenbureau MVRDV en KesselsKramer heeft de Tuinbouwraad gekozen voor Almere als locatie voor de komende editie van de Floriade in 2022.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Die samenwerking wordt de komende jaren voortgezet. Samen met de Tuinbouwsector, inwoners van Almere, sponsors en potentiële bezoekers werken de partijen toe naar Almere als 'Green City', een gezonde en zelfvoorzienende stad.

In de loop naar 2022 zal Almere steeds groener worden, met als nieuw hart het Floriade-terrein. De communicatiecampagne en de stad zelf moeten meegroeien met deze ontwikkelingen. Elke uiting is een stap verder op weg naar 2022. De communicatie voor Floriade Almere begint dit jaar en over tien jaar moet er een wereldwijd herkenbaar en aansprekend merk staan. Onder het motto 'Growing Green Cities' begint een voortdurend evoluerende campagne waarop de betrokkenen invloed kunnen uitoefenen.

Het Growing Green Cities manifest verbeeld door KesselsKramer en animator Bas Mooij.

from on .

Verantwoordelijk bij klant: Adri Duivestein, Henk Meijer, Marloes Konings, Ivonne de Nood
Concept: Erik Kessels, Krista Rozema, Pim Gerrits
Productie: Pieter Leendertse
Illustraties: Anthony Burrill
Animatiefilm: Bas Mooij

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie