Amsterdamse neemt 538-campagne op de hak

Radio 538 kwam na hun ‘worstlik’-campagne opnieuw met een zomercampagne die voer was voor discussie. De Amsterdamse Yvette Luhrs kwam met een parodie.

Op de posters van de radiozender is te zien hoe mensen verkoeling zoeken tijdens de zomer. ‘538 richt zich met de nieuwe zomercampagne op een doelgroep die jong is of zich zo voelt. Dat betekent dat we in onze reclame-uitingen juist die doelgroep aanspreken’, communicatieadviseur Annemarie Ubbels van Radio 538.

 ‘Ik vraag mij alleen af waarom je er voor kiest om drie hypergeseksualiseerde lichamen zo in de openbare ruimte te plaatsen voor de verkoop van muziek. Met een knipoog proberen we hiervoor aandacht  te vragen’, zegt Luhrs tegen  over de 538-campagne.

Die knipoog is een parodie op de halfnaakte vrouw met benen wijd, maar met een poes die aanstootgevende delen moet bedekken. Om de campagne op de hak te nemen fotografeerde Luhrs haar eigen vriend die ook met poes poseerde.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie