Deutsche Telekom, moederbedrijf van T-mobile, presenteert vandaag een internationale campagne. In de commercial vertelt de Italiaanse zanger Andrea Bocelli waarom het zo belangrijk voor Europa is om verbonden te zijn via een gezamenlijk netwerk. Bocelli: “Het geldt voor muziek, maar ook voor netwerken: wat ons verbindt kun je niet zien, maar wel voelen.“
Bocelli in Amsterdam
De reclame is opgenomen in steden als Amsterdam, Berlijn en Boedapest. Voel je verbonden met heel Europa, dat is de boodschap van de campagne. Tomotheus Höttges, CEO van Deutsche Telekom: “Een verbonden Europa is belangrijk. Netwerktechnologie en digitalisatie zijn de basis voor communicatie zonder grenzen.”
De reclame is vanaf dit weekend te zien op Duitse tv-zenders. De actie loopt daarnaast op social media en er staan advertenties in kranten en tijdschriften. Over een paar weken is de commercial ook te zien in Nederland, Albanië, Kroatië, Macedonië, Montenegro, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowakije, Tsjechië en Hongarije.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!