Appelsientje stuurt gezinnen naar Brazilië

De Appelsientje-campagne ‘Met dank aan de natuur’, die vorig jaar van start ging, krijgt dit voorjaar een vervolg. Nederlandse gezinnen maken van tot en met 14 april kans om zelf hun eigen sinaasappels te plukken op een boomgaard van Appelsientje in Brazilië.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de , die gezinnen de oorsprong van Appelsientje van dichtbij laat ervaren, worden een
" title="televisiecommercial">televisiecommercial, promoties op de winkelvloer en ruim 6 miljoen pakken Appelsientje met speciale actiecodes ingezet. De bijbehorende game kan onder andere gespeeld worden op smartphone en tablet.

Noam Erlich van Achtung!: ‘Appelsientje wilde meer beleving bij de doelgroep rondom het merk creëren. Dit hebben we gedaan door de sinaasappelboomgaarden van Appelsientje neer te zetten als de ideale vakantiebestemming voor gezinnen en zo de relevante belevingswereld te laden.

‘Doordat de doelstelling van de activatie vanaf het begin een groot bereik is geweest met kwalitatieve contacten is er voor een brede media mix gekozen. Naast de hierboven genoemde middelen verschijnen er ook print-advertenties, en worden er pre-rolls en online media ingezet, waaronder een homepage take-over op Nu.nl.’

Creatie: Achtung!
TVC: Nils Gerbens & 100%Halal, FC Walvisch
Design: Christian Borstlap & Achtung!
Technische Realisatie: Superhero Cheesecake
Sound Design: Big Orange.
Verantwoordelijk bij klant: Maurice Willemsen, Anne Tegelaar

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie