Axe lanceert Apollo-campagne in Nederland

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Axe gaat in het kader van zijn drie Nederlandse jongeren werven die kans maken op een ruimtevlucht.

Vorige week werd de Axe Apollo Space Academy-campagne officieel gelanceerd door de tweede man op de maan Buzz Aldrin. Drie Nederlandse jongeren krijgen de kans een officiële astronautentraining te krijgen in Orlando. Het merk introduceert een speciale opleiding (AASA) in samenwerking met Buzz Aldrin. Eén van de drie Nederlandse astronauten in spé zal uiteindelijk zijn kennis in praktijk brengen gedurende een echte ruimtevlucht. AXE stuurt in totaal 22 jongeren van over de hele wereld de ruimte in.

De door BBH ontwikkelde campagne is ter ere van de nieuwe geur Axe Apollo, het is de grootste campagne van Axe ooit.

Om één van de drie Nederlandse rekruten te worden, kunnen jongeren zich aanmelden via de online kanalen van AXE. Daar kunnen zij via een aantal verschillende opdrachten een plek verdienen voor de Nederlandse finaledag. Hier strijden zij voor twee van de drie Nederlandse plekken in het trainingscentrum van AASA in Florida. Tijdens een intensieve trainingsweek worden de rekruten klaargestoomd voor de ruimtereis. MediaRepublic zorgt voor het Nederlandse online platform, Het PR Bureau voor de activatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie