Premium

Björn van der Most en Erwin Wiering gaan van JWT naar De creatieve directie

Het team moet een creatieve impuls geven aan het bureau

Creatief team Björn van der Most en Erwin Wiering gaan per 1 mei aan de slag bij bureau De creatieve directie (DCD). De twee werkten de afgelopen vier jaar samen bij J. Walter Thompson International.

Toe aan een nieuwe uitdaging
Het team werkte voor internationale klanten als Bridgestone, Mazda en Swiss Re. Van der Most en Wiering zeggen dat ze na vier jaar toe zijn aan een nieuwe uitdaging. ‘Wat ons betreft is De creatieve directie een perfecte match, omdat wij net als DCD geloven dat je met behulp van slimme, directe en opvallende creatie mensen in beweging krijgt. Effectieve en resultaatgerichte communicatie die de relatie tussen mens en merk versterkt.’

Een duidelijk team
Mike de Haas, creative director en partner DCD: ‘Zij maken graag werk dat resultaat oplevert en daar waren wij naar op zoek. Ze komen een creatieve impuls geven aan ons bureau. Daarnaast is het enorm fijn om weer een duidelijk 'team' tegen te komen. Ze werken al enige tijd samen. De een heeft een echte voorliefde voor copy, de ander voor art.’

Van der Most omschrijft zichzelf als copywriter en conceptdenker met meer dan 10 jaar ervaring bij internationale bureaus als J. Walter Thompson Amsterdam, Open Now en meest recentelijk J. Walter Thompson International. Wiering is art director met oog voor design. Hij werkte de afgelopen tien jaar bij J. Walter Thompson international en deed kennis op over diverse internationale markten zoals Amerika, Qatar en Rusland.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie