Creatie & Campagnes

BNR presenteert de Adformatie Reclamemuziek top-3

Rob Beemster, redactie | 9 januari 2018, 17:08

Bas Welling zet reclamemuziek in het zonnetje in BNR Zakendoen.

Het item duurt acht minuten en begint om 11.40 uur. Tijdens de uitzending zijn de hoogste drie noteringen in de Reclamemuziek Top-20 te horen. Vaste studiogast Bas Welling (Wefilm) voorziet de muziek en commercials van deskundig commentaar.

De Reclamemuziek Top-20 werd op 28 december hier bekend gemaakt, De top-3 bestaat uit: ‘Unconditional love’ van Ford, gecomponeerd door Niels den Otter en Guido Maat (3), To build a home’, gespeeld door het Cinematic Orchestra voor de kerstcommercial van Plus (2), en 'Maestro' van McDonalds, gecomponeerd door Darre van Dijk (TBWA\Neboko) en Guido Dieteren.

Het item begint met een kort fragment 'Work', de winnaar van vorig jaar (Youngcapital, compositie Big2).

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs