Creatie & Campagnes

Boardsportmerk Protest presenteert zich in campagne als Nederlands merk

Rob Beemster, redactie | 27 december 2017, 20:09

Nederland heeft niet de beste condities om te boarden, maar je kunt je hier wel prima voorbereiden op het echte werk

Boardsportmerk Protest lanceert een nieuwe aflevering in de Prepare To Get There campagne. Dit als vervolg op de gelijknamige campagnes van afgelopen zomer en vorige winter.
 
In de films ligt deze keer de nadruk op de Nederlandse herkomst van het boardsportmerk. Vandaar dat we riders van het merk zich zien voorbereiden op het wintersportseizoen, zonder sneeuw, maar mèt voldoende creativiteit.
 
'Nederland heeft weliswaar niet de beste condities om te boarden, maar je kunt je hier wel prima voorbereiden op het echte werk,' vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk.
 
De eerste video ging afgelopen week live en heeft al zo'n miljoen views. Een tweede video verschijnt later.
 

 

 
Credits
Bureau: Natwerk
Producer: Michael Clarke
Director: Frank de Ruwe
Assistent Director: William Griffioen
D.O.P.: Paul Roest, Ruben van Duijn
Edit: FaberView

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs