Bol.com organiseert loterij voor klanten die hun pakketje niet hebben ontvangen

Campagne Goedmaker als ludieke tegemoetkoming.

Om klanten tegemoet te kunnen komen waarbij iets mis is gegaan met de levering van hun Bol.com-bestelling komt het online warenhuis met een loterij. Deze goedmakercampagne is ontwikkeld door Yune. Onderdeel van de campagne is een video die wordt verspreid via Facebook. In de video is te zien hoe het vervelende gevoel van een verkeerde of een te late levering wordt vervangen door het gevoel van verrassing en blijdschap.

Olav van Dam, manager social media bij Bol.com: ‘Voor de video hebben we bewust een ludieke insteek gekozen. We zien dat de opvallende boodschap klanten aanspreekt. Klanten waarbij iets mis is gegaan bij hun bestelling roepen we op zich aan te melden via Facebook om deel te nemen.’

 

 

Credits
Opdrachtgever Bol.com: Olav van Dam, Carlijn Timmermans
Creatives: Vincent Quak, Berit Hol
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Pablo van de Berg
Head of Campaigns: Lucio Jessurun
Producer: Raquel Wijngaarde, Jolijn de Boer
Regisseur: Peggy Steenvoorden
D.o.P: Coen Stroeve

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
meeuws nathalie
Mijn bestelling AIRKOELER is gisteren niet toegekomen en volgens verkoopster bol.com vandaag ook nig niet . Iets musgelopen . Met deze tropische temp is dit geen lachertje
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Maddy vd Berg
Mijn dochtertje was 12 juni 2018 jarig en werd 9 jaar. Opa en oma hadden op 24 mei een prachtige hoverboard besteld, deze was helaas defect binnen gekomen. Dit gelijk gemeld via email voorzien van foto’s (paar dagen voor haar verjaardag). Moesten echter onder protest het board terug sturen kregen geen nieuwe want de leverancier HA Traiding zou deze repareren en wilde geen nieuwe sturen. Een maand later na heel veel telefoontjes, mailtjes en vooral veel verdriet van onze dochter kregen we post, een blij kind (9jr) kan eindelijk genieten van haar verjaardagskadootje! Maar helaas weer een teleurstelling, een totaal andere (gebruikte, andere kleur)hoverboard met een tas vol verf vlekken. Tot op heden (27-07-2018) nog geen geld of hoverboard. Ik hoop dat jullie hier ook doen wat wordt aangegeven en mijn dochter kunnen verassen met iets leuks want de zomer is straks voorbij en dan kan ze (misschien) eidelijk in de regen op haar hoverboard.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Niels Tuning
ik heb 2 maand moeten wachten om dat ze niet wisten waar me drone uit hing en duurde en duurde maar helaas heb ik hele slechte gezondheid 4 jaar geleden medische misser gehad door door kan ik niet meer lopen helaas heel veel rugpijn en senu pijn me vrienden heben wel us gezegd nielssss laat die drone je krijgt zoo veel stres je slaapt zelf middags dus laat het ma ik ben al jaren blije klant me helaas sorry sorry ik ben nu oké klein beetje klaar ik wil heel graag de dji phantom 4 pro kopen ma helaas ik had de drone die 2 maand duurde 2x kunne verkopen vooor 1.500 euro had ik de phantom voor terug kopen me helaas dikste pech is nu licht mijn drone nog steets kapot in de kast meeting geen beelden en geen andere terug sorry sorry sorry sorry ik ben best wel beetje boos zie ik steeds reclame op YouTube eigenlijk wil ik het nie zien
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie