Bose viert 50-jarig jubileum met interactieve documentaire

MediaMonks maakt van docu 'Dream + Reach' een online experience.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dream + Reach werd in oktober 2014 gepubliceerd ter ere van de vijftigste verjaardag van het audiobedrijf.

Aan de korte documentaire - gemaakt door Academy Award-winnaar Morgan Neville - is een &;interactieve laag&; toegevoegd, die toegang geeft tot informatie en archieven die nog niet eerder zijn gedeeld door . Met de interactieve documentaire wil Bose zijn verhaal bekender maken onder het grote publiek.

MediaMonks
De interactieve vertaalslag is gerealiseerd door , die met de interactieve functionaliteiten wil laten zien hoe film en technologie elkaar kunnen versterken. De vernieuwde documentaire is gemaakt in de huisstijl en design van de website van Bose.

&;De documentaire en de bijbehorende site zijn ontwikkeld om mensen het verhaal van Bose te laten ontdekken, en om extra informatie te bieden waar de kijker dat wil.&;, aldus Jouke Vuurmans, Executive Creative Director MediaMonks. &;Alles wat je ziet in de documentaire is digitaal verrijkt met extra content die je meer leert - en vertelt - over het verhaal en de wetenschap achter Bose&;s bekendste producten&;.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie