Brabantse bureaus slaan handen ineen en vormen 'totaalbureau'

De Suggestie, Print People, Wespire Media en de overkoepelende organisatie The Supply Group, gaan samen verder als Maerschalk.

De reclame- en productiebureaus zijn met ingang van deze maand gefuseerd. Onder de naam Maerschalk bieden ze bedrijven een totaaloplossing voor activerende media. 

Dirk van Delft, mede-eigenaar Maerschalk: ‘We delen dezelfde ambities zoals de klant écht willen begrijpen, op alle vlakken helpen en verder denken dan de initiële vraag. De fusie zorgt voor een sterke basis om verder te professionaliseren, op te schalen en uit te breiden binnen onze aanwezige expertises.’ 

Het gefuseerde bureau bestaat uit zestien medewerkers met kennis op het gebied van strategische positionering, vormgeving, web- en app development, off- en online marketing en drukwerkproducties. Maerschalk werkt voor ANWB en Libéma, maar ook lokale merken als Simac Electronics, Wijnand van Delft, Eventz Nederland, Ottobock, Leebo, Van Delft Groep en Pronty. 

De naam Maerschalk staat niet alleen voor de strateeg in het strijdveld en de hoogste in rang, het  symboliseert ook de communicatieleider met een duidelijk strijdplan. Van Delft: ‘De naam Maerschalk is ontstaan vanuit het inzicht dat de klant op zoek is naar een totaalbureau dat oplossingen biedt vanuit een doordachte strategie.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie