Premium

Brandweermannen gaan los in nieuwe Centraal Beheer-commercial

De film laat zien hoe een jubileumfeestje catastrofale gevolgen kan hebben.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne is ontwikkeld door .

Feestje is de 58e &;Even Apeldoorn bellen&;-commercial en is opgenomen ter ondersteuning van de nieuwe autocampagne &;Meer verzekerd dan je denkt&;. In de film zien we een chef die zijn 25-jarig jubileum bij de zaak viert. Zijn collega&;s organiseren een groot feest, hoewel dit van hemzelf eigenlijk niet had gehoeven.

De commercial werd opgenomen in een filmstudio in Boedapest, aangezien in de huidige brandweerkazernes geen brandweerpalen meer staan. Daarom werd op locatie een kantine en benedenverdieping nagebouwd. Niets werd aan het toeval overgelaten, want zelfs de strippende acteur kreeg de dag voor de opnames les van een professionele paaldanseres.

De commercial is vanaf 2 juli te zien op YouTube en Facebook en verschijnt vanaf 6 juli op tv.

Credits
De commercial is door DDB & Tribal Amsterdam gecreëerd, geproduceerd en geregisseerd.

Verantwoordelijk bij Centraal Beheer: Marteyn Roose, Peggy Spaapen en Ellen van der Horst.
D.O.P.: Philip van Volsem
Producers: Arjan Oosterveer en Vanessa Janssen
Editor: Marc Bechtold
Grading en online: Captcha
Sound studio: Studio de Keuken
Muziek: Speedy J

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie