C1000 van Y&R naar Alfred

C1000 heeft besloten een punt te zetten achter de relatie met Y&R Amsterdam en stapt over naar Alfred. De campagne met Tineke Schouten stopt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Als verklaring geeft C1000: 'Onze markt vraagt om continue scherp te zijn op ontwikkelingen van onze marketing communicatie. De afgelopen jaren is deze dan ook constant in beweging geweest. C1000 staat weer voor een nieuwe fase en er is besloten om ook naar vernieuwing van de marketing communicatie te kijken. Daarom gaat C1000 per eind maart 2012 samenwerken met reclame bureau Alfred, om de communicatie van het merk verder door te ontwikkelen.'

Met deze nieuwe samenwerking sluit C1000 een periode van vijf jaar af met reclamebureau Y&R Amsterdam. Directeur marketing C1000 Bas Verheijen: 'Ruim vijf jaar hebben we zeer goed en intensief samengewerkt met Y&R Amsterdam. Zij hebben de positie van C1000 de afgelopen jaren op een uitstekende manier uitgebouwd, met als hoogtepunt dat we bij de afgelopen Gouden Loekie’s nr. 8 en nr. 11 zijn geworden. Het is altijd jammer om na zo’n lange en goede samenwerking afscheid te nemen van een bureau, maar we vinden het ook gezond om een nieuw geluid te laten horen.'

Volgens C1000 is de keuze voor vernieuwing in de campagne voor Tineke Schouten aanleiding om te stoppen met haar rol in de commercials. De band tussen C1000 en Tineke Schouten blijft bestaan en er zal nog een aantal gezamenlijke initiatieven worden ondernomen. Hierover brengt C1000 binnenkort meer details naar buiten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie