Campagne nieuw merk Whole Earth Peanut Butter: 'Dit is geen pindakaas'

MediaScience komt met een awareness campagne voor het nieuwe Wessanen-merk Whole Earth Peanut Butter.

Het digitale bureau is volledig verantwoordelijk voor de online campagne met de slogan 'Dit is geen pindakaas'.

Whole Earth maakt ethisch geproduceerde producten van natuurlijke ingrediënten, zonder toevoegingen. Vanaf deze maand is Whole Earth Peanut Butter voor het eerst te koop in Nederland. Bij de Albert Heijn zijn vier te koop: Smooth, Crunchy, Mixed Seeds en Nut Butter.

Facebook, Instagram en SEA
In de eerste fase moet de campagne awareness creëren rondom Whole Earth Peanut Butter via de kanalen Facebook, Instagram en SEA met #ditisgeenpindakaas. De campagne is voornamelijk gericht op vrouwen in de leeftijd 20-35 met een actieve levensstijl en interesse in gezond eten. 

René Zeedijk, managing partner bij MediaScience, zegt dar Wessanen zijn bureau naast Zonnatura ook Whole Earth heeft toevertrouwd voor de digitale campagnes. 'Wij gaan Whole Earth Peanut Butter helpen groeien door de aandacht van haar doelgroep niet te kopen, maar te verdienen.'
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie