Creatie & Campagnes

Campagne van de dag: Beter Bed weg van 'retteketet'

Roderick Mirande, redactie | 20 december 2013, 16:33

Beter Bed kiest voor iets meer serieuze benadering en vervangt clown door reus.

Beter Bed herlanceert de eigen formule in de Benelux. Het krijgt een moderner en vriendelijker logo en de winkels krijgen zowel binnen als buiten een opfrisbeurt.

BeyenMeyer is gevraagd om Beter Bed kwalitatiever en aantrekkelijker te positioneren, zonder aan de prijsperceptie (goedkoop) te tornen.

Het bureau voert inkoper Bert ten tonele, die niet alleen groot is omdat hij de inkoop doet voor meer dan duizend winkels, hij is ook letterlijk &;king size&;.

De campagne start vanaf 23 december op televisie, radio, internet, in de krant en in de winkel. De nieuwe slogan luidt: &;Dat is het grote voordeel van de grootste inkoper!&;

Credits:
Bureau: BeyenMeyer
Strategie: Peter Hoitinga
Logo/Identity: Rob Severein (iamartdirector.com)
Copy: Henk Oortwijn
Art: Yvo De Lange
Creative Director: Lodewijk van der Peet
Account: Els Franssen
Vormgeving: Marco Wempe
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Geluid/muziek: MacLoud
Verantwoordelijk bij Beter Bed: Ton Anbeek, Noortje Haegens, Ilse Schimmel

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Huib van der Linde

(23 december 2013, 15:08)
Waarom ligt de grote inkoper bij de beddentest op zo'n klein bed? Dat is toch geen beter bed?

Gerelateerde items Beter Bed Beyenmeyer

Meer in channel Creatie & Campagnes

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs