Campagne van de dag: de inspiratie van... Kornuit

Met de online serie 'De inspiratie van...' brengen Kornuit en Top Notch artiesten bij elkaar die elkaar inspireren. Jayh en I am Aisha trappen de serie af.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Unieke en bijzondere gesprekken onder het genot van Kornuit&;, zo luidt het concept van de nieuwe online serie, die in samenwerking met label Top Notch (Universal Music) tot stand kwam.

In het eerste filmpje is te zien hoe artiesten Jayh en I am Aisha met elkaar in gesprek gaan over muziek, inspiratie en hun eigen sound.

Eerlijk is eerlijk: het idee doet enigszins denken aan de &;Met wie proost jij?- campagne van Grolsch uit 2009 (DDB) waarin eveneens artiesten bij elkaar werden gebracht die elkaar inspireerden. Zo liet Grolsch in die campagne

;Met wie proost jij?&; TV commercial

Grolsch zegt er dan ook trots op te zijn dat het merk voortborduurt op het verleden: &;Bij Grolsch zeggen we altijd: "Behoud het goede, maar blijf ontdekken". Het is ons motto geworden en daar zijn wij trots op. We laten ons inspireren door het verleden en geven er een nieuwe frisse draai aan.&;

Top Notch ontwikkelde voor de online serie zes episodes: allemaal korte reportages van ontmoetingen tussen artiesten van Top Notch.

Het concept komt uit de koker van mediabureau MEC & Grolsch in samenwerking met en de afdeling van Universal Music.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie