Campina-commercial introduceert natuurlijke kaas binnen bekend campagnethema

Voeg de kaas toe aan je vaste sportritueel en wees je tegenstander(s) te slim af.

tekent opnieuw voor de realisatie van de campagne.

Begin maart maakte Campina bekend naast merken als Frico en Milner, ook , zei het als 100 procent natuurlijk product.

Sterk met Campina

De lanceringscampagne van het nieuwe product maakt onderdeel uit van de overkoepelende . Met het thema wil Campina de ‘kracht van zuivel’ laten zien en associeert het merk zich met de gewoontes en gebruiken van de sportende Nederlander.

In de film is te zien hoeveel waarde sporters hechten aan hun vaste rituelen. Door de dag te beginnen met een boterham natuurlijke kaas, wil Campina sportief Nederland een goede basis bieden voor topprestaties.

De campagne is vanaf deze week te zien op televisie, online, in print en outdoor:

Credits
Creatie: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Annomann
Verantwoordelijk bij Campina: Joyce Mantel, Maurice Willemsen, Kiki Deckers, Carola Boer

Lees ook het interview met Kiki Decker, portfolio director butter & cheese bij FrieslandCampina, over de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie