Adfo Cannes

Cannes-besluit van Publicis is 'een klap voor creatieve talenten'

Claartje Vogel, redactie | 23 juni 2017, 15:27

Publicis-topman Sadoun neemt risico door awardshows te mijden

Foto: het reuzenrad van Snapchat staat volgens Sadoun symbool voor wat er mis is met Cannes Lions Directeur Arthur Sadoun van Publicis Groupe heeft besloten dat alle bureaus die bij de groep horen volgend jaar niet meedoen met awards of andere betaalde promotionele activiteiten. Dat geldt dus voor C...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cannes Lions Cannes Lions 2017 Adfo Cannes