Clementoni maakt met Mediaxplain debuut als adverteerder op Nederlandse markt

Het mediabureau is de afgelopen maanden al begonnen met de ontwikkeling van de mediastrategie en –inkoop voor Clementoni Baby.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor Clementoni Baby gaat de eerste campagne deze maand van start.

De Italiaanse speelgoedgigant begeeft zich met name in de markt van babyspeelgoed, met het merk Clementoni Baby, en educatief speelgoed, met Science&Play. Het speelgoed wordt in Nederland onder andere verkocht bij Blokker, Intertoys, Bart Smit, Toys XL en Bol.com.

Het contact met Clementoni is tot stand gekomen via het Columbus Media International netwerk, waar Mediaxplain* bij is aangesloten. De campagne die vanaf september start, bevat onder meer print, redactionele aandacht en digital advertising. Het is voor het eerst dat Clementoni gaat adverteren op de Nederlandse markt.

Manager Business Development bij Mediaxplain, Sander Bots:&;Al meer dan 40 jaar speelt creativiteit, passie en aandacht voor kwaliteit een centrale rol bij Clementoni; dit sluit naadloos aan op de manier van werken bij Mediaxplain*. "Un abbinamento perfetto", zouden ze in Italië zeggen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie