Premium

Clockwork lanceert nieuwe campagne Studystore

Met #studieUIT wil Studystore studenten helpen snel geld te verdienen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Studenten besteden in de zomer het liefst geen seconde aan hun studie, laat staan hun studieboeken. Met de campagne stimuleert  studenten om hun oude studieboeken te verkopen door ze direct uit te betalen. &;Pas dan kan je studie ‘uit’ en kun je genieten van een vakantie&;, aldus het e-commerce bedrijf.

Vanaf augustus gaat de campagne op en helpt Studystore met het opstarten van het nieuwe studiejaar.

Daarnaast maken studenten kans op een week vakantie met vier vrienden in Biarritz of een paar -flipflops, wanneer ze op Instagram laten zien dat zij klaar zijn voor hun vakantie.

Credits
Klant: Studystore.nl
Verantwoordelijk bij klant: Wendy te Velde, Patrick Overwijk, Remko Bos 
Bureau: Clockwork
Client services director: Arjen Bultje
Projectmanager: Arjan Noot
Creatief directeur: Hannes van Raaij
Creatie: Taco Faber, Jeroen Flink
Video productie: deaupe.com

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie