Co-branding: Calvé stopt broodje Unox-saus in fles

Knijpfles staat vanaf maart in het sauzenschap.

Bij een broodje Unox hoort een speciale saus, die tot voor kort alleen in zakjes te verkrijgen was. Op events, tijdens festivals, in sportkantines. Maar niet in de winkel. Calvé stopt deze saus op veler verzoek nu een fles.

Volgens Calvé kwamen er via fora en social media de afgelopen jaren regelmatig verzoeken binnen van fans, die vroegen om de saus in flesformaat. Unox en Calvé sloegen de handen ineen: vanaf maart is de saus in een knijpfles verkrijgbaar in het sauzenschap van de supermarkt.

Robijn en Zwitsal
Co-branding is niet nieuw voor Unilever, eerder introduceerde het moederbedrijf van Unox en Calvé de productcombinatie Robijn met de geur van Zwitsal. Marten Zwaving, marketingmanager Calvé bij Unilever, is hoopvol wat betreft de nieuwe co-branding: “Over de introductie van de knijpfles Calvé Broodje Unox Saus in het sauzenschap hebben we vergelijkbare verwachtingen. Het broodje en de saus zijn al jarenlang een gouden duo. Fans zoeken actief naar recepten en oplossingen om de saus thuis te kunnen eten, dus we zijn blij nu aan deze wens te kunnen voldoen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie