D&AD opent inschrijvingen felbegeerde New Blood Awards 2018

Jongeren krijgen een podium om zichzelf te laten zien.

De New Blood Awards geeft jonge creatievelingen en studenten de kans om hun talent te tonen en te worden gejureerd door grote bedrijven. De winnaar ontvangt een felbegeerde Pencil.

Jongeren tussen de 18 en 24, studenten en recent afgestudeerden kunnen zich aanmelden voor de New Blood Awards. Deelnemers moeten verschillende opdrachten uitvoeren, uitgeschreven door grote merken als de BBC, Pearson, adidas, JCDecaux, Hasbro en Microsoft.

Creatievelingen hebben verschillende opdrachten bedacht, gerelateerd aan de huidige trends van de markt om deelnemers uit te dagen en hun talent te kunnen laten zien. Verschillende uitdagingen moeten worden volbracht, zoals als de winkelervaring voor consumenten verbeteren en grafisch ontwerpen creëren.

D&AD maakt ook bekend dat het de New Blood Side Hustle in het leven roept met partner Adode. Dit is bedoeld voor creatievelingen met een ondernemersgeest. Deelnemers lichten hierbij hun eigen project toe en de beste inzending wint een bepaald bedrag, D&AD-trainingen, D&AD-juryleden die zullen dienen als mentor en het werk zal worden gepromoot op de website van D&AD.

Geïnteresseerden kunnen meer informatie vinden op de website van D&AD. Deelnemers van de New Blood Awards hebben tot 20 maart 2018 de tijd om hun werk in te leveren. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de awardceremonie in juli 2018 in Londen.

Hieronder zijn alle merken te vinden die zich hebben verbonden aan de New Blood Awards: 

  • Adobe
  • adidas
  • Antalis in collaboration with Conqueror
  • Bacardi
  • BBC
  • Beano
  • Burger King
  • Digital McKinsey
  • Dropbox Paper
  • giffgaff
  • Hasbro
  • Hellmann's in collaboration with WPP
  • Hotel Indigo
  • JCDecaux
  • John Lewis
  • Mayor of London
  • Microsoft
  • Nationwide in collaboration with Shelter
  • Pearson

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie