De agenda van Bert Hagendoorn

Waar moeten we naar toe volgens Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design)?

Waar moeten we de komende tijd naar toe? Kijk mee in de agenda van Bert Hagendoorn (). Behalve een creatieve vaartocht staat begin januari Koffiedik Kijken op zijn programma. Maar ook de verjaardag van ADCN, een ‘heartvertising’ project en FITC Amsterdam.

Creative Cruise

15 december

Bert Hagendoorn: ‘Deze keer is het de ‘Amsterdam Light Festival Edition’ van Creative Cruise. Doel van de boottocht is om relaties in de creatieve branche met elkaar in contact te brengen tijdens een creatieve boottocht langs de Amsterdamse grachten. Voor het event maakte Superhero Cheesecake vorig jaar zomer een website (design door Colorbleed) waarop gasten zich konden aanmelden en won er een FWA &;Mobile Of The Day&; en &;Site Of The Day&; bij de Awwwards mee. De vaartocht wordt georganiseerd door Bart Kokke. A’DAM&Co en Dutch Digital Design zijn ook partners. Invite only, maar ik mag twee plekken weggeven: stuur mij een berichtje als je erbij wilt zijn.’

bert@berthagendoorn.nl

 

Koffiedik Kijken

12 januari

Brancheorganisaties IAA en VEA organiseren elk jaar samen met Adformatie Koffiedik Kijken, een aftrap van het nieuwe jaar voor de branche. Tijdens dit nieuwjaarsevent doen vakgenoten voorspellingen voor het komende jaar en ontvangt de winnaar van het vorige jaar het Gouden Koffiekopje. Daarnaast wordt de Adformatie100 bekend gemaakt: een Top 100 van onmisbare mensen in het vak. Victor Knaap van MediaMonks was de meest onmisbare man in het Adformatie-vak anno 2016. Aad Kuiper van Alfred International werd tweede. Kunnen zij hun toppositie handhaven? Wie worden misschien hun opvolgers? Wie stomen op, wie vallen uit? Stemmen kan op de .

www.koffiedikkijken.nl
 

ADCN 50 jaar

13 januari 2017

‘Natuurlijk ga ik naar de vijftigste verjaardag van de ADCN. Dat wordt gevierd op 13 januari met een gourmetdiner in Capital C, de voormalige Diamantbeurs en toekomstige creatieve broedplaats van Willem Sijthoff.’

ADCN-leden en partners zijn welkom op dit event, waar ook de allerlaatste editie van het blad Creatie wordt gepresenteerd met de expositie Creative Creatures. Het magazine werd door alle leden van het creatieve platform gemaakt. Het Creative Creatures project is een soort Gesamtkunstwerk dat alle ADCN-leden op een creatieve wijze met elkaar verbindt. Het jubileum gourmetdiner en de expositie Creative Creatures vinden op uitnodiging plaats. Supporters en sponsoren van het project en het diner zijn eveneens welkom, neem daartoe s.v.p. contact op met dinesh@adcn.nl of nilsadriaans@adfogroep.nl.


 

Project Side Projects

26 januari

‘Heartvertising agency’ Kokoro organiseert de expo &;Project Side Project’, waar tien Side Projects uit de schaduw worden gehaald, om andere mensen aan te sporen ook hun hart te volgen. Na de opening zullen de projecten één week lang tentoongesteld worden in Hutspot in de van Woustraat.

Creatieven die naast hun baan aan eigen projecten werken zijn hét voorbeeld van mensen die hun hart volgen. Daarom zet het bureau tien projecten van mensen in de reclamewereld in de spotlights om andere mensen aan te sporen ook hun hart te volgen.


 

FITC Amsterdam

20-21 februari


De 10e editie van FITC Amsterdam heeft als thema ‘Design. Technology. Cool Shit.’ FITC (Future. Innovation. Technology. Creativity) is een terugkerend evenement dat inspiratie en educatie biedt aan professionals in de design- en technologiewereld en bedoeld voor digital creators in alle soorten en maten: ontwerpers, ontwikkelaars, motion graphic artists, digital artists en iedereen die zich verder bezighoudt met creatie in het digitale domein. Met zo&;n 40 sprekers uit de hele wereld die ingaan op innovatie, techniek en creativiteit. Kennis en inspiratie opdoen en ook nog goed voor je netwerk.


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie