Dear werkt voor Arla

Het bureau maakte al een multimediale campagne voor de lancering van Arla skyr, een ontbijtyoghurt in IJslandse stijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit werk is inmiddels online, op tv, in magazines en op de winkelvloer te zien. Zowel in Nederland als in Duitsland. Het thema: ‘Start de dag op z’n IJslands’.

Arla Foods is een coöperatie waarbij 12.500 Europese melkveehouders zijn aangesloten en waar 19.000 mensen werken.

Willem Nas, clients & strategy partner Dear: &;We zijn heel blij met deze klant, omdat we graag werken voor merken die echt ergens voor staan. Bij Arla zit het in de genen om de wereld van zuivel zo zuiver mogelijk te willen houden.&;

Ernesto Kerkhof, marketing director Arla Foods: &;Al bij de eerste vrijblijvende samenwerking voelden we een klik met de mensen van Dear. Ze hebben de kennis én de passie om dingen net iets anders te doen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie