Delta Lloyd na pitch naar Lemon Scented Tea

De verzekeraar zocht een vernieuwend bureau om te helpen bij het neerzetten van een nieuwe positionering.

Tijdens een uitgebreide en pitch is maandenlang intensief samengewerkt met Delta Lloyd-medewerkers van verschillende disciplines. Aan de pitch deden mee: Lemz, Selmore en Lemon Scented Tea. 

Delta Lloyd wilde met een onafhankelijk bureau gaan werken, zei Annette Reijersen van Buuren, Manager Brand & Sponsoring bij Delta Lloyd in oktober tegen Adformatie. &;Daarnaast vinden we het belangrijk dat het nieuwe bureau bereid is om samen te werken met andere - bestaande - bureaus. Ook hebben we gekeken naar de strategische visie van de bureaus op merkbouwen in de financiële dienstverlening of soortgelijke sector. We zoeken een bureau dat heeft laten zien vernieuwend creatief werk te kunnen maken met een focus op digitaal. We zoeken niet een reclamebureau dat een nieuwe communicatiecampagne voor ons maakt, maar een partner die samen met ons een geïntegreerde merkstrategie intern en extern implementeert.&;

Na diverse presentatierondes en een concepttest kwam Lemon Scented Tea als winnaar uit de bus. 

Jan van Nederveen, Chief Marketing Officer bij Delta Lloyd: &;Lemon Scented Tea heeft laten zien een sterk creatief bureau te zijn met een uitstekende integratie van digital. Ook hebben ze ervaring met B2B-marketing en verliep de samenwerking tijdens de pitch bijzonder goed.&;

Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: &;Delta Lloyd is een prachtig merk met een krachtig verhaal. We zijn trots dat wij dit verhaal de komende jaren samen met hen mogen vertellen aan heel Nederland.&;

De komende tijd gaan Delta Lloyd en Lemon Scented Tea de merkstrategie aanscherpen en de gepresenteerde campagnevoorstellen verder uitwerken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie