Creatie & Campagnes

Is die McDonald’s-commercial nog wel ‘echt’ met ge-streetcaste mensen en ingehuurde figuranten?

Roderick Mirande, redactie | 2 maart 2017, 17:00

‘Always Open for Good Times’ deel III: ‘We zijn in dit vak met z’n allen zo verpest dat we al snel zeggen, het zijn acteurs!’

Er moest iets veranderen bij McDonald’s. Na een jaar op zijn post spreekt de directeur marketing van McDonald’s, Erwin Dito, grote ambities uit. ‘De calorieën van die Maestro burger uitdrukken in minuten fietsen of hardlopen? Daar willen onze gasten niet mee gestoord worden.’ Deel III van een interv...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mcdonald's Always Open for Good Times Erwin Dito

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs