Digitale abri's maken oogcontact

De afwisselend gesloten en geopende ogen zijn te zien op digitale schermen in verschillende winkelcentra.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

foto: Mark Bovenkerk

Met de abri-campagne wekt uitgever De Fontein aandacht voor Oogcontact, het nieuwe boek van thrillerauteur Fergus McNeill.

De afgelopen week is de campagne begonnen bij exploitant Centercom met veertien vlakken in Hoog Catharijne. Vanaf volgende week zullen de resterende negen vlakken verspreid over de winkelcentra Hilvertshof (Hilversum), Presikhaaf (Arnhem) en Zuidplein (Rotterdam), waar ze nog twee weken zichtbaar zijn.

De campagne bestaat daarnaast uit online banners op bijvoorbeeld in de header en .

Hieronder zoals het er bewegend uit ziet. Het filmpje is gemaakt door Villa Grafica.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie