Premium

Dit waren de Cannes Lions Grand Prix winnaars van 2015

Het zijn er 23.

Branded Content & Entertainment

Geen Grand Prix winnaar

Creative Data

Grand Prix for Good

&;The Ice Bucket Challenge&; - The ALS Associoation, Washington 

 

- Cavill, DiCaprio, Eminem, Daniel Radcliffe, Josh Hutcherson

Cyber

&;I Will What I Want&; - Under Armour, Droga5 New York

 

Innovation

&;What3Words&; - What3Words London

 

Creative Effectiveness

&;Epic Split&; - Volvo Trucks, Forsman & Bodenfors

 

Radio

&;The Berlin Wall of Sound&; - Soundcloud, Grey Germany

 

Product Design

&;Lucky Iron Fish Project&; - Lucky Iron Fish, Geometry Global, Dubai

 

Design

&;Life Paint&; - Volvo UK, Grey London

 

PR

&;&; - Always/Procter & Gamble, MSL Group NY/Leo Burnett Toronto

 

Media

&;Red Light Application&; - Vodafone, Y&R Team Red Istanbul, Turkije

 

Glass

&;Touch the Pickle&; - Procter & Gamble India, BBDO India

 

Outdoor

&;Shot on iPhone 6&; - Apple, TBWA\Media Arts Lab Los Angeles/Apple Cupertino

 

Direct

&;Interception&; - Volvo, Grey New York

 

Mobile

&;Cardboard&; - Google, Google Mountain View

 

Press

&;Never Stop Riding&; - campagne City of Buenos Aires, The Community/La Comunidad Miami 

 

Promo & Activation

&;Life Paint&; - Volvo UK, Grey London

 

Pharma

&;Take It From a Fish&; - Astrazeneca, DigitasLBi New York

 

Lions Health Grand Prix For Good

&;This Girl Can&; - Sport England, FCB Inferno London

 

Health

&;Intimate Words&; - Always/Procter & Gamble, Leo Burnett Mexico

 

Integrated

&;RE2PECT&; - Jordan, Wieden+Kennedy New York

 

Titanium

&;Emoji Ordering&; - Domino&;s, CP+B Boulder

 

;s with a pizza Emoji

Film Craft

&;Monty&;s Christmas&; - John Lewis Partnership, Adam & Eve DDB London, Blink Productions London

 

Film

&;100&; - Leica Gallery Sao Paulo, F/Nazca Saatchi & Saatchi Sao Paulo, Stink Sao Paulo

 

Film

&;Unskippable: Family Long Form 1&; - Geico Insurance, The Martin Agency Richmond, Park Pictures New York

 

Lees meer over het 62ste Cannes Lions Festival in het

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie