Dit zijn de 13 marketeers in de Effie-jury 2017

21 van de 34 Effie-juryleden komen van bureauzijde, dit zijn de 13 marketeers in de jury.

Drie leden in elke deeljury, en één lid in de hoofdjury, dat is het aandeel marketeers (13 van de 34) in de Effie-jury van 2017, die vandaag bekend is gemaakt door de organisatie. Per deeljury zijn dat:

Jury Maatschappelijke Campagnes
Birgit Blomberg - Unilever
Christine Swart - Women Inc (nieuw in de Effie-jury
Jolanda Ravenek – Eneco (nieuw in de Effie-jury)

Jury Merkcampagnes
Ana Henriques – Heineken (nieuw in de jury)
Dorkas Koenen – Rabobank
Randy van Essen - T-Mobile

Jury Gedragscampagnes – Lang
Brieke Hillen - Wessanen
Marie Monique van der Salm - Klaverblad Verzekeringen (nieuw in de jury)
Willem Jan Lems - Bol.com

Jury Gedragscampagnes - Kort
Louise Meijer - ING
Nicole Freid - Hak
Valerie van Willigen - Nestlé

Hoofdjury
Tex Gunning - LeasePlan Corporation (Hoofdjuryvoorzitter)

Afgaande op de samenstelling van marketeers in de Effie-jury, kent het werkveld van marketing geen issues met de emancipatie van vrouwen. Negen van de dertien juryleden zijn vrouw.

 

De volledige jury vindt u .

Insturen voor de Effie Awards kan dit jaar tot 8 september, de eerste deadline is op 7 juli.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie