Premium

Dit zijn de genomineerden voor de Cyberlions

De Nederlandse inzendingen op de shortlist: MediaMonks, 180 Amsterdam en TBWA/Neboko.

180 Amsterdam en TBWA/Neboko maken kan op een Cyberlion. 180 Amsterdam met de campagne voor Unicef: The Shared Story of Harry en Ahmed. Met medewerking van Wave Recording Studios.

TBWA/Neboko zond Tramroulette in voor Holland Casino:

MediaMonks is genomineerd voor de VR Sandbox campagne voor Audi (bureau: Pol Oslo), waarbij testrijders hun eigen testrit in een zandbak kunnen maken:

En voor Adobe's Make a Masterpiece, van Goodby Silverstein & Partners, ter promotie van de Adobe Creatiev Cloud:

De shortlist telt 260 genomineerden in totaal.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie