Creatie & Campagnes

Domino’s zet in op 'late night'-bestellen in branded contentcampagne

Redactie | 10 november 2017, 10:52

De keten wil dat de klant ook na 20:00 pizza’s bestelt.

Domino’s Pizza wil meer aandacht vestigen op het nuttigen van pizza na 20:00. De pizzaketen heeft hiervoor een branded contentcampagne uitgerold bij Qmusic, maar er zal ook een commercial worden uitgezonden bij verschillende radiostations en er is een deal gesloten met Ben & Jerry’s. Er zullen ook uitingen worden getoond in de vestigingen van alle Nederlandse Domino’s.

‘Door middel van branded content willen wij op een subtiele wijze onze klanten bewust maken van het feit dat Domino’s na 20:00 nog steeds klaar staat om een lekkere hap te verzorgen tijdens het studeren, na het overwerken of tijdens een avondje bankhangen’, vertelt Nicky Claeys, cmo Domino’s Nederland & België.

Van 13 tot en met 17 november zullen Qmusic-dj’s Menno Barreveld en Kaj Merckx tijdens de uitzendingen Domino-effect spelen met de luisteraars. Groepen van vier vrienden kunnen zich hiervoor opgeven. In de uitzending zullen de deelnemers worden gebeld en als een volledige vriendengroep opneemt met een in de uitzending bekend gemaakt codewoord, winnen zij een pizzafeestje. Degene die zichzelf en de groep heeft opgegeven wint ook een jaar lang gratis pizza.

Naast dit Qmusic-radiospel zullen andere radiozenders een commercial uitzenden over het na 20:00 bestellen van een pizza. In winkels waar Ben & Jerry’s in het assortiment zit, is een speciale ‘late night’-aanbieding beschikbaar gesteld, gesponsord door het ijsmerk.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Domino's Pizza Qmusic

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs