Drie bureaus op shortlist Karwei

Karwei heeft Selmore, Doom & Dickson en Brand New Telly geselecteerd voor de shortlist voor het ontwikkelen van geïntegreerde thematische campagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Manager communicatie Saskia Bax van Karwei licht toe dat breed was ingestoken omdat er veel verandert, zowel in de markt als binnen Karwei. Dit vraagt om een andere manier van denken en handelen, is het idee. Selmore, Doom & Dickson en Brand New Telly zijn geselecteerd in de verwachting dat zij met Karwei ‘the next step’ kunnen gaan realiseren.

De drie bureaus krijgen een creatieve briefing. De verwachting is dat de keuze eind april is gemaakt.

Het winnende bureau zal nauw samenwerken met onder meer Dedato, Giesbers en Mindshare.

De pitch wordt begeleid door Karen de Loos van Kik communicatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie