DTG verkoopt Scoot Media

DTG, voorheen De Telefoongids, heeft Scoot Media inclusief dochter MediaMinded volledig aan investeerder Ramon Casander en managing director Tim Roemer verkocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

DTG verkoopt om zich op de kernactiviteiten te kunnen richten. De overname brengt voor Scoot Media weinig veranderingen mee. Het bedrijf blijft zich richten op internationalisering en managing director Tim Roemer houdt de dagelijkse leiding over de organisatie. Ramon Casander gaat zich bezighouden met het strategische kader van de onderneming.

Roemer zegt dat er in de markt van leadgeneratie 'nog legio kansen' liggen. 'Als zelfstandig ondernemer kun je net iets sneller schakelen. Ik ben dan ook blij dat ik nu als mede-eigenaar nog meer de mogelijkheid krijg om de kansen te benutten.'

Ceo Erik Hoekstra van DTG meldt dat Scoot Media niet langer past binnen de kernactiviteiten: het aanbieden van online marketing services voor het MKB. 'Maar er is absoluut ruimte om Scoot Media te laten groeien en Roemer is zeer goed in staat het bedrijf internationaal naar het volgende niveau te tillen.'

Scoot Media werd in januari 2008 aangekocht, kort na de aankondiging van de overname van Truvo, de toenmalige uitgever van de Gele Gids.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie